Regulamin
Regulamin obiektu Apartamenty i pokoje blisko morza Gryfa Pomorskiego 54 Międzyzdroje
Doba hotelowa w obiekcie od 15.00 do 10.00 dnia następnego.
2.Goście podlegają obowiązkowi meldunku w momencie przyjazdu do pensjonatu.
- Podczas meldunku z osobą małoletnią istnieje obowiązek weryfikacji tożsamości dziecka i relacji łączącej go z osobą dorosłą na podstawie dowodu tożsamości.
- Goście określają czas pobytu w obiekcie. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub innych Gości, szkodę na osobie, pracownikach obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, braki lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób (również tych niezarejestrowanych), osób pozostających pod jego opieką (dzieci) oraz zwierząt. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń w trakcie pobytu lub po wyjeździe Gościa, obiekt wystawi notę obciążeniową na podstawie WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG, po uprzednim sporządzeniu protokołu zniszczeń wraz z materiałem dowodowym. Nota zostanie wystawiona na ujawnione dane Gościa w celu dokonania płatności za dokonane zniszczenia.
- Jeśli stan pokoju po wyjeździe Gościa będzie wykraczał poza standardowe sprzątanie pokoju, obiekt ma prawo dokonać obciążenia za tzw. sprzątanie ponadnormatywne, wycenione według WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG.
- Obiekt nie odpowiada za pozostawione w pokojach pieniądze, kosztowności albo inne przedmioty wartościowe jeżeli nie zostaną oddane do depozytu hotelowego w recepcji. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu lub zajmują za dużo miejsca.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i upewnić się czy są zamknięte.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wyposażenie i przedmioty pozostawione w samochodach ulokowanych na miejscach postojowych. W sytuacji pojawienia się szkody, Gość proszony jest o powiadomienie recepcji hotelowej w celu możliwie szybkiej reakcji i wyjaśnienia sytuacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
12.Miejsca postojowe przy obiekcie, ogrodzone, niestrzeżone,ilość miejsc
ograniczona. Właściciel obiektu nie odpowiada za szkody powstałe na pojazdach będących na miejscach postojowych.
- Zabrania się na terenie obiektu mycia, czyszczenia,uzupełniania paliwa płynów eksploatacyjnych itp. naprawy pojazdów.
14.Miejsce postojowe dostępne po wcześniejszej rezerwacji, nie przyjmujemy na nasz parking samochodów typu Pick-UP,duża terenówka, bus,kamper,autobus. Opłata za miejsce postojowe do uiszczenia w obiekcie po przybyciu (patrz cennik)
- Osoby niezameldowane w pensjonacie mogą przebywać w pokoju oraz na terenie obiektu od godziny 9:00 do godziny 21:00. Gość ma obowiązek zgłoszenia osoby lub osób nie zameldowanych a przebywających z nim w pokoju.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 . W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, by nie zakłócać spokoju innych Gości. W przypadku zakłócania spokoju, funkcjonowania obiektu, zachowania odbiegającego od ogólnie przyjętych standardów lub wyrządzenia szkody na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie- obiekt ma prawo odmówić dalszego świadczenia usługi i żądać opuszczenia obiektu bez możliwości dokonania zwrotu środków.
- Podczas pobytu w obiekcie dzieci poniżej 18 lat muszą znajdować się pod opieką i nadzorem osób dorosłych.
- OBIEKT NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO PRZYJMOWANIA ZWIERZĄT.
- Na terenie obiektu , w tym w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W obiekcie jest zainstalowany system czujek ognia i dymu. W przypadku narażenia obiektu na ryzyko związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem czujników w postaci zasłonięcia lub nałożenia neutralizatora dymu (materiał, folia itp.) obiekt obciąży Gościa karą 5000 zł za spowodowanie zagrożenia pożarowego.
- Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do kontroli pokoi raz na 24 h aby zapewnić maksymalny komfort i bezpieczeństwo Gości,pod warunkiem istnienia uzasadnionego podejrzenia co do zagrożenia bezpieczeństwa Gości lub pracowników.
- Na terenie obiektu zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu, środków odurzających oraz wnoszenia środków pirotechnicznych. Zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżających Gości podlegają procedurze przechowywania rzeczy znalezionych do miesiąca. Po tym czasie przedmioty te zostaną zutylizowane.
24.Na terenie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia. Rozpalania ognisk i grilla typu przenośnego z wyjątkiem miejsca do tego wyznaczonego przez personel.
25.Grill typu ‘’betonowego ‘’będący na wyposażeniu obiektu udostępniany bezpłatnie ale jest konieczna rezerwacja z 24 godzinnym wyprzedzeniem i można z niego korzystać w godzinach 8- 22 . Gość który skorzysta z grilla jest zobowiązany posprzątać po zakończeniu grillowania,w przypadku nie posprzątania zostanie sporządzona dokumentacja i gość zostanie obciążony kwotą według wewnętrznego cennika.
- Podpisując Regulamin wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, tj. przez Grupa ASTOR Polska Szymon Szafarczyk z siedzibą znajdującą się w Imielinie 41-407, ul. Francuska 4, działający w obiekcie Apartamenty i pokoje blisko morza Gryfa Pomorskiego 54 Międzyzdroje w celu zakwaterowania w obiekcie, w czasie niezbędnym do realizacji ww. celu przetwarzania, jak również w okresie późniejszym, jeśli wymagać tego będą od administratora odrębne przepisy prawa albo zapisy umów, czy innych instrumentów prawnych obligatoryjnych dla administratora. Jednocześnie oświadczam, że administrator poinformował mnie przed wyrażeniem zgody, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem i że wycofanie zgody będzie równie łatwe jak jej wyrażenie.
WEWNĘTRZNY CENNIK STRAT I USŁUG:
Za każdy jednorazowy przypadek:
- Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych – 5000 zł
- Przyjazd ze zwierzęciem i wprowadzenie do pokoju bez zgody hotelu – 5000 zł
- Zakłócenie ciszy nocnej – 5000 zł
- Bezpodstawne uruchomienie alarmu – 5000 zł
- Sprzątanie wymiocin i innych nieczystości fizjologicznych – 500 zł
- Zgubienie klucza do pokoju w obiekcie gość będzie obciążony kwotą dorobienia nowej wkładki, montażu oraz transportu
- Zgubienie pilota od klimatyzacji 1000 zł
- Zgubienie pilota do TV – 200 zł
- Sprzątanie po zakończeniu grilla 200 zł
- Inne szkody – wyceniane indywidualnie
Jeżeli obciążająca Gościa karta pieniężna nie pokryje poniesionej przez hotel szkody, za którą Gość odpowiada lub gdy w danej sytuacji/ zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, hotel ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.
Regulamin obiektu
Pokoje i apartamenty blisko morza Ludowa 7 A Międzyzdroje
Doba hotelowa w obiekcie od 15.00 do 10.00 dnia następnego.
2.Goście podlegają obowiązkowi meldunku w momencie przyjazdu do pensjonatu.
- Podczas meldunku z osobą małoletnią istnieje obowiązek weryfikacji tożsamości dziecka i relacji łączącej go z osobą dorosłą na podstawie dowodu tożsamości.
- Goście określają czas pobytu w obiekcie. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub innych Gości, szkodę na osobie, pracownikach obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, braki lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób (również tych niezarejestrowanych), osób pozostających pod jego opieką (dzieci) oraz zwierząt. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń w trakcie pobytu lub po wyjeździe Gościa, obiekt wystawi notę obciążeniową na podstawie WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG, po uprzednim sporządzeniu protokołu zniszczeń wraz z materiałem dowodowym. Nota zostanie wystawiona na ujawnione dane Gościa w celu dokonania płatności za dokonane zniszczenia.
- Jeśli stan pokoju po wyjeździe Gościa będzie wykraczał poza standardowe sprzątanie pokoju, obiekt ma prawo dokonać obciążenia za tzw. sprzątanie ponadnormatywne, wycenione według WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG.
- Obiekt nie odpowiada za pozostawione w pokojach pieniądze, kosztowności albo inne przedmioty wartościowe jeżeli nie zostaną oddane do depozytu hotelowego w recepcji. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu lub zajmują za dużo miejsca.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i upewnić się czy są zamknięte.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wyposażenie i przedmioty pozostawione w samochodach ulokowanych na miejscach postojowych. W sytuacji pojawienia się szkody, Gość proszony jest o powiadomienie recepcji hotelowej w celu możliwie szybkiej reakcji i wyjaśnienia sytuacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
12.Miejsca postojowe przy obiekcie, ogrodzone, niestrzeżone,ilość miejsc
ograniczona. Właściciel obiektu nie odpowiada za szkody powstałe na pojazdach będących na miejscach postojowych.
- Zabrania się na terenie obiektu mycia, czyszczenia,uzupełniania paliwa płynów eksploatacyjnych itp. naprawy pojazdów.
14.Miejsce postojowe dostępne po wcześniejszej rezerwacji, nie przyjmujemy na nasz parking samochodów typu Pick-UP,duża terenówka, bus,kamper,autobus. Opłata za miejsce postojowe do uiszczenia w obiekcie po przybyciu (patrz cennik)
- Osoby niezameldowane w pensjonacie mogą przebywać w pokoju oraz na terenie obiektu od godziny 9:00 do godziny 21:00. Gość ma obowiązek zgłoszenia osoby lub osób nie zameldowanych a przebywających z nim w pokoju.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 . W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, by nie zakłócać spokoju innych Gości. W przypadku zakłócania spokoju, funkcjonowania obiektu, zachowania odbiegającego od ogólnie przyjętych standardów lub wyrządzenia szkody na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie- obiekt ma prawo odmówić dalszego świadczenia usługi i żądać opuszczenia obiektu bez możliwości dokonania zwrotu środków.
- Podczas pobytu w obiekcie dzieci poniżej 18 lat muszą znajdować się pod opieką i nadzorem osób dorosłych.
- OBIEKT NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO PRZYJMOWANIA ZWIERZĄT.
- Na terenie obiektu , w tym w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W obiekcie jest zainstalowany system czujek ognia i dymu. W przypadku narażenia obiektu na ryzyko związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem czujników w postaci zasłonięcia lub nałożenia neutralizatora dymu (materiał, folia itp.) obiekt obciąży Gościa karą 5000 zł za spowodowanie zagrożenia pożarowego.
- Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do kontroli pokoi raz na 24 h aby zapewnić maksymalny komfort i bezpieczeństwo Gości,pod warunkiem istnienia uzasadnionego podejrzenia co do zagrożenia bezpieczeństwa Gości lub pracowników.
- Na terenie obiektu zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu, środków odurzających oraz wnoszenia środków pirotechnicznych. Zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżających Gości podlegają procedurze przechowywania rzeczy znalezionych do miesiąca. Po tym czasie przedmioty te zostaną zutylizowane.
24.Na terenie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia. Rozpalania ognisk i grilla typu przenośnego z wyjątkiem miejsca do tego wyznaczonego przez personel.
25.Grill typu ‘’betonowego ‘’będący na wyposażeniu obiektu udostępniany bezpłatnie ale jest konieczna rezerwacja z 24 godzinnym wyprzedzeniem i można z niego korzystać w godzinach 8- 22 . Gość który skorzysta z grilla jest zobowiązany posprzątać po zakończeniu grillowania,w przypadku nie posprzątania zostanie sporządzona dokumentacja i gość zostanie obciążony kwotą według wewnętrznego cennika.
- Podpisując Regulamin wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, tj. przez Grupa ASTOR Polska Szymon Szafarczyk z siedzibą znajdującą się w Imielinie 41-407, ul. Francuska 4, działający w obiekcie pokoje i apartamenty blisko morza Ludowa 7a Międzyzdroje w celu zakwaterowania w obiekcie, w czasie niezbędnym do realizacji ww. celu przetwarzania, jak również w okresie późniejszym, jeśli wymagać tego będą od administratora odrębne przepisy prawa albo zapisy umów, czy innych instrumentów prawnych obligatoryjnych dla administratora. Jednocześnie oświadczam, że administrator poinformował mnie przed wyrażeniem zgody, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem i że wycofanie zgody będzie równie łatwe jak jej wyrażenie.
WEWNĘTRZNY CENNIK STRAT I USŁUG:
Za każdy jednorazowy przypadek:
- Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych – 5000 zł
- Przyjazd ze zwierzęciem i wprowadzenie do pokoju bez zgody hotelu – 5000 zł
- Zakłócenie ciszy nocnej – 5000 zł
- Bezpodstawne uruchomienie alarmu – 5000 zł
- Sprzątanie wymiocin i innych nieczystości fizjologicznych – 500 zł
- Zgubienie klucza do pokoju w obiekcie gość będzie obciążony kwotą dorobienia nowej wkładki, montażu oraz transportu
- Zgubienie pilota od klimatyzacji 1000 zł
- Zgubienie pilota do TV – 200 zł
- Sprzątanie po zakończeniu grilla 200 zł
- Inne szkody – wyceniane indywidualnie
Jeżeli obciążająca Gościa karta pieniężna nie pokryje poniesionej przez hotel szkody, za którą Gość odpowiada lub gdy w danej sytuacji/ zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, hotel ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.
Regulamin obiektu Villa Pomorska Międzyzdroje
- Doba hotelowa w obiekcie od 15.00 do 10.00 dnia następnego.
2.Goście podlegają obowiązkowi meldunku w momencie przyjazdu do pensjonatu.
- Podczas meldunku z osobą małoletnią istnieje obowiązek weryfikacji tożsamości dziecka i relacji łączącej go z osobą dorosłą na podstawie dowodu tożsamości.
- Goście określają czas pobytu w obiekcie. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub innych Gości, szkodę na osobie, pracownikach obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, braki lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób (również tych niezarejestrowanych), osób pozostających pod jego opieką (dzieci) oraz zwierząt. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń w trakcie pobytu lub po wyjeździe Gościa, obiekt wystawi notę obciążeniową na podstawie WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG, po uprzednim sporządzeniu protokołu zniszczeń wraz z materiałem dowodowym. Nota zostanie wystawiona na ujawnione dane Gościa w celu dokonania płatności za dokonane zniszczenia.
- Jeśli stan pokoju po wyjeździe Gościa będzie wykraczał poza standardowe sprzątanie pokoju, obiekt ma prawo dokonać obciążenia za tzw. sprzątanie ponadnormatywne, wycenione według WEWNĘTRZNEGO CENNIKA STRAT I USŁUG.
- Obiekt nie odpowiada za pozostawione w pokojach pieniądze, kosztowności albo inne przedmioty wartościowe jeżeli nie zostaną oddane do depozytu hotelowego w recepcji. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu lub zajmują za dużo miejsca.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć drzwi i upewnić się czy są zamknięte.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wyposażenie i przedmioty pozostawione w samochodach ulokowanych na miejscach postojowych. W sytuacji pojawienia się szkody, Gość proszony jest o powiadomienie recepcji hotelowej w celu możliwie szybkiej reakcji i wyjaśnienia sytuacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
12.Miejsca postojowe przy obiekcie, ogrodzone, niestrzeżone,ilość miejsc
ograniczona. Właściciel obiektu nie odpowiada za szkody powstałe na pojazdach będących na miejscach postojowych.
- Zabrania się na terenie obiektu mycia, czyszczenia,uzupełniania paliwa płynów eksploatacyjnych itp. naprawy pojazdów.
14.Miejsce postojowe dostępne po wcześniejszej rezerwacji, nie przyjmujemy na nasz parking samochodów typu Pick-UP,duża terenówka, bus,kamper,autobus. Opłata za miejsce postojowe do uiszczenia w obiekcie po przybyciu (patrz cennik)
- Osoby niezameldowane w pensjonacie mogą przebywać w pokoju oraz na terenie obiektu od godziny 9:00 do godziny 21:00. Gość ma obowiązek zgłoszenia osoby lub osób nie zameldowanych a przebywających z nim w pokoju.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 . W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, by nie zakłócać spokoju innych Gości. W przypadku zakłócania spokoju, funkcjonowania obiektu, zachowania odbiegającego od ogólnie przyjętych standardów lub wyrządzenia szkody na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie- obiekt ma prawo odmówić dalszego świadczenia usługi i żądać opuszczenia obiektu bez możliwości dokonania zwrotu środków.
- Podczas pobytu w obiekcie dzieci poniżej 18 lat muszą znajdować się pod opieką i nadzorem osób dorosłych.
- OBIEKT NIE JEST PRZYSTOSOWANY DO PRZYJMOWANIA ZWIERZĄT.
- Na terenie obiektu , w tym w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. W obiekcie jest zainstalowany system czujek ognia i dymu. W przypadku narażenia obiektu na ryzyko związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem czujników w postaci zasłonięcia lub nałożenia neutralizatora dymu (materiał, folia itp.) obiekt obciąży Gościa karą 5000 zł za spowodowanie zagrożenia pożarowego.
- Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do kontroli pokoi raz na 24 h aby zapewnić maksymalny komfort i bezpieczeństwo Gości,pod warunkiem istnienia uzasadnionego podejrzenia co do zagrożenia bezpieczeństwa Gości lub pracowników.
- Na terenie obiektu zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu, środków odurzających oraz wnoszenia środków pirotechnicznych. Zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obsługi , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżających Gości podlegają procedurze przechowywania rzeczy znalezionych do miesiąca. Po tym czasie przedmioty te zostaną zutylizowane.
24.Na terenie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia. Rozpalania ognisk i grilla typu przenośnego z wyjątkiem miejsca do tego wyznaczonego przez personel.
25.Grill typu ‘’betonowego ‘’będący na wyposażeniu obiektu udostępniany bezpłatnie ale jest konieczna rezerwacja z 24 godzinnym wyprzedzeniem i można z niego korzystać w godzinach 8- 22 . Gość który skorzysta z grilla jest zobowiązany posprzątać po zakończeniu grillowania,w przypadku nie posprzątania zostanie sporządzona dokumentacja i gość zostanie obciążony kwotą według wewnętrznego cennika.
- Podpisując Regulamin wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, tj. przez Grupa ASTOR Polska Szymon Szafarczyk z siedzibą znajdującą się w Imielinie 41-407, ul. Francuska 4, działający w obiekcie Villa Pomorska ul. Pomorska 12 Międzyzdroje w celu zakwaterowania w obiekcie, w czasie niezbędnym do realizacji ww. celu przetwarzania, jak również w okresie późniejszym, jeśli wymagać tego będą od administratora odrębne przepisy prawa albo zapisy umów, czy innych instrumentów prawnych obligatoryjnych dla administratora. Jednocześnie oświadczam, że administrator poinformował mnie przed wyrażeniem zgody, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem i że wycofanie zgody będzie równie łatwe jak jej wyrażenie.
WEWNĘTRZNY CENNIK STRAT I USŁUG:
Za każdy jednorazowy przypadek:
- Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych – 5000 zł
- Przyjazd ze zwierzęciem i wprowadzenie do pokoju bez zgody hotelu – 5000 zł
- Zakłócenie ciszy nocnej – 5000 zł
- Bezpodstawne uruchomienie alarmu – 5000 zł
- Sprzątanie wymiocin i innych nieczystości fizjologicznych – 500 zł
- Zgubienie klucza do pokoju w obiekcie gość będzie obciążony kwotą dorobienia nowej wkładki, montażu oraz transportu
- Zgubienie pilota od klimatyzacji 1000 zł
- Zgubienie pilota do TV – 200 zł
- Sprzątanie po zakończeniu grilla 200 zł
- Inne szkody – wyceniane indywidualnie
Jeżeli obciążająca Gościa karta pieniężna nie pokryje poniesionej przez hotel szkody, za którą Gość odpowiada lub gdy w danej sytuacji/ zdarzeniu wyrządzającym szkodę kara pieniężna nie występuje, hotel ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem do wysokości wyrządzonej szkody.